torsdag 11 oktober 2012

I´m a shrimp

I´m a shrimp, en loser, en fjolla i stickad koft. Ja ni fattar. Idag var det +3 grader och jag tog vinterjackan. Nu är det inte så att jag har en regelrätt vinterjacka i typ dun eller något arctic program utan en vår/höst jacka. Bekymmret med detta är att vad ska jag ha på i januari? skoteroverall?




Nog om de, detta är ju för tusan en sportblogg med andra inslag.

Igår var det Hardrock hallelujah onsdag.

Brickpass

Cykeldelen
10 minuter uppvärming
3x5/5 min kadens 92 och kadens 75, ansträngning Ironman tempo
5 min enbens rundtramp
10 min nedvarv

Löpning
5 min lätt jogg
20 min Ironman tempo
6x75 meter stegringslopp

totalt 90 minuter

Idag Life is a rollercoaster torsdag

Sim

400 m insim
4x50 medley
4x25 halva ben
4x25 steady till max
uppvärmning 800 m

Huvudserie
3x300, 200 steady+100 fartökning

Avbad
300 m

Totalt:2000 m

Styrka

Benpress 3x10
Bensax 2x10
Latsdrag 3x10
Rodd 2x12
Pull ower 3x10
Vadpress 3x15

På vägen till jobbet handlade jag fika på favvo fiket (tänker inte berättar var, för då blir det kö) och testade en ny dryck från Arla. Tydligen ska det vara "High Protein" och lite socker.


Är detta hissa eller dissa? Jag tyckte att den smakade lite syntetiskt skräp.

Nä nu är det slut på kafferasten, dags att sparka upp Björn som ligger och sover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar