onsdag 31 oktober 2012

Hoppades, hoppade och hoppsan

Min bil gav ju upp hoppet på Tranebergsbron i måndags. Tydligen hade däckfirmat som la på vinterhjulen pajat någon trycktank, tack för den! Bilen bärgades till verkstaden och jag fick en Renault som hyrbil. Tack Hertz för den! Nu behöver jag inte tänka på att köpa en sådan. Nu förstår ni kanske att jag hoppades på att V70 skulle bli klar idag och det blev den!

Jag han även vara iväg på en stötvågsbehandling och gisses vad det hoppade i axeln! Tror dock att det gjorde gott. Hade ett samtal med coach Clas efteråt och vi gav mig diagnosen sjuk men fullt träningsbar.

När jag kom hem körde jag ett cykelpass med centrifugen som takthållare, kadens 1300.. Pang! Hoppsan där exploderade bakhjulet. Fick på ett nytt på 8,22 ganska bra ändå.

Nu eldas det och jag inväntar ett nytt program på 2:ansom heter Två på resa. Tror att den kan vara bra.

Hopp hopp!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar