söndag 8 december 2013

Vilken söndag!

Vinden piskar mot ansiktet, det är en behaglig temperatur. Jag har just klättrat över ett par högre toppar i Santa Lucia bergen. På min vänstra sida stupar berget ner i Stilla havet, framför mig ser jag den fantastiska bron.


Big Sur är en kustnära region i Kalifornien. Kusten erbjuder dramatiska vyer längst den populära landsvägen Highway 1

Ja givetvis sitter jag och kör på min trainer i garaget. Jag har både benvärmare och toppluva för att kunna genomföra passet. 


Dagens pass 90 min lätt distans, jag kör ca 30 min med en snittpuls på 125. Nu tar huvudserien vid. 30 min som jag alternerar mellan 75 rpm i uppförsbackar och 90 rpm när det är plant. Ansträngningen är fortfarande låg, puls ca 135 slag. Efter 60 min kör jag 90 rpm uppför och 110 rpm på platten men håller pulsen under 145 slag. Jag avslutar passet med lite enbens intervaller. 

Jag kan rekommendera detta som ett enkelt distanspass. 

Här kommer några andra bilder från helgen..


Kaffeshopping



 Julgranen är uppe

Ses!

Johan 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar