torsdag 26 december 2013

Vad händer?

Då var julen snart slut! Klapparna är öppnade och utlagda på Blocket. Nä bara skämta.. 
Det är något helt sjukt med vädret här. Jag har aldrig upplevt att man sandar vägarna här. Men nu är det glashalt! +2 och regn gör att det är helt onödigt att tänka på att springa ute. 

Jag drog istället till gymet och plågade löpbandet, igen. 3x10 min tröskel med 5 min distansfart emellan. Totalt 70 min och  ca 15 km. 

Ja just det! Vädret var det vi pratade om.
Vanligtvis släpper snön 1 ggr/år från taket. 


Nu hänger det redan den 26/12. 
Jag har inte märkt detta förr men far är lite klurig! Gissa vilket nummer vi bor på? 


Japp Strandvägen 6.. 

Nä nu ska jag att pyssla om min lilla sjukling! Över 39 i feber tar musten ur de flesta. Hoppas man inte blir sjuk själv..



God fortsättning vänner! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar