fredag 6 december 2013

Hej mitt vinterland...

Då kom äntligen vintern! Alla vet att den kommer och för att den ska ta slut, ja måste den komma först..
Lite halvjobbigt att motivera sig att gå ut och springa men det brukar bara vara tjurigt första dagarna. När man väl lokaliserat alla vinterkläder så är det helt ok! 
Annars tycker jag träningen går bra och resultaten låter sig inte vänta. Var ganska skönt att krypa ner under 4 min/km på långa intervallerna. Tycker att cyklingen går enligt planen och måste säga att min nya trainer fyller sitt syfte. Helt ok att sitta 2 timmar i garaget och låta fantasin föra en till Kalifornien. 


Just nu ser det ut så här i garaget. 

Den här veckan har varit ganska hård träningsmässigt! Hoppas att man klarar av att hantera drivkraften som kommer med utvecklingen. Gäller att gasa och bromsa på rätt ställen. Man vill ju inte vara i kanonform till maj... 

Vad säger ni om samarbetet mellan SATS och f.d Running Sweden? Ja jag delar mälarvattnets syn på sats www.multisportbloggen.se -Inget jävla SATS.. 
Det har inte kommit mycket gott från den kedjan. De lyckades ta kol på exakt all min motivation att jobba som PT och jag vet hur övrig personal hanteras. Nä inte min kopp te.. 

By the way! Tänkte kirra en en pulsklocka 910XT tror jag. Vad säger ni? Bra eller dåligt? 
Du kanske är intresserad av min gamla polar?

Två pulsband, gps, fotpod, hastighetssensor, kadens och lite annat smått och gott. 
Vad får jag?

Nä nu är det dags för pepparkakor! 

Ses i ett spår nära dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar