tisdag 4 december 2012

Summering oktober till december

Nu har jag kört nästan 2 månader med Clas som tränare. Det har verkligen varit lärorikt på många sätt, inte bara genom att man har tillgång till Clas erfarenhetsbank utan att vi pratar väldigt mycket om saker och ting (mest träning). Ibland har vi diskuterat upplevelser, pulser, fart och utrustning i enskilda pass under lång tid.

Jag skall försöka sammanfatta det som vi gjort fram till i söndags och försöka jämföra det med tidigare år.

Periden 2012-10-08 till 2012-12-02

Samma period 2011
 
Jag ligger kring 1 h/pass i år jämfört med 45 min förra året.
Jag tränar mycket jämnare pulsmässigt
Anm. Simpass saknas under 2011
 
 

 
 
 
 
Mina pass
 
Sorry för den lilla bilden!
 
Jag tycker att jag kör mer regelbundet och betydligt mer styrka och cykel i år. Under samma period förra året körde jag kanske 1 cykelpass/vecka på max 60 min och gymmade sporadiskt.
Jag upplever att det är mer strukturerat och planerat i år och känner mig mer komplett och vältränad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar