fredag 16 november 2012

i'm gonna ride my bike...

Några dagar utan inlägg. Några dagar med mycket jobb och restid. Några dagar med bra träning. Några dagar med dålig träning.
Det var några milstolpar från de senaste dagarna.
Veckan har rullat på i hög fart, tycker att det var nyss lördag och vi firade Emelies 29 år och 11 månaders dag ute på stan.

 
Några av festdeltagarna
 
Jag hade ett bra samtal med chefen Clas Björling om den sista tidens träning och hur vi ska lägga upp de två veckorna som återstår innan Mexico. Vi kommer att ha lite mer focus på cyklingen oxå kommer jag att bara simma 1 pass/vecka för att vila min axel. I Mexico blir det löpning och öppet vatten simning som gäller.
 
 
Här ser ni hur min träning har varit den sista tiden. Jag snittar ungefär 8 timmar/vecka och min puls ligger kring 152 slag i snitt. Nu finns det absolut ingen koppling mellan mycket träning och bra resultat, utan detta skall bara ge en bild av hur läget är nu.



 

Här kan du kolla ett filmklipp om hur kul det är att cykla i källan
 
 
 Eller ett träningstips för trainer
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar