lördag 17 november 2012

Otrogen

Igår var jag otrogen, otrogen som en hund! Ja inte emot Emelie utan mot Clas träningsprogram. Jag skulle ha simmat men körde löpning istället och lite höger intensitet med.
10 min upp jogg
2x 8 min, 4 min, 2 min intervallet följt att styrka.

 
Efter passet var jag över till Bilia och fixade appen så att jag kan styra bilen från mobilen. Inte ordagrant styra men sätta på dieselvärmaren, låsa dörrar, hitta den etc. Vi han även ta en fika på Forum innan det var dags att dra hem. Dogge tog en smothies och vi vuxna drack kaffe.
Vi såg även filmen Ombytta roller med Eddie Murphy. Eddie är en riktigt cool kille! Jag gillar verkligen honom och hans häftiga utryck.
Nu är det Bamse som gäller och sedan träning.




 
Trevlig helg i stugorna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar