söndag 4 november 2012

Färgad

Ibland så säger folk att man lever ett tråkigt och färglöst liv. Jobba, träna, äta och sova. Visst passar mycket av detta in i min agenda men inte tråkigt och färglöst. Varje morgon oavsett om det är måndag, onsdag eller lördag känner mig som hunden som jagar en boll. Du kan kasta bollen och varje gång tänker hunden, Jippi en boll att springa efter.
För att visa att jag har ett färgrikt liv ska jag berätta om min vilosöndag.

Steg upp,kolsvart ute. Drog till det blå området Norastrand för att jobba svart, på en röd dag. Skottade grus tills jag var blå i ansiktet och åt en thairätt som fick mig att skifta i färger, starka grejer! För att hänga på Coltings CF revolt kan jag berätta att skotta 5 m3 grus, ställa kantelement, återfylla är crossfit till 100 och ger ett färgrikt liv.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar