onsdag 22 januari 2014

Träningsnivå 2

Nu har jag lämnat den sköna basträningen och går in i en hårdare fas. När man går in i en hårdare träningsperiod tycker jag att det är viktigt att man lägger fokus på rätt saker med rätt intensitet.
Jag kommer under den närmaste veckan att göra ett antal tester för att se var jag befinner mig och kunna stämma av framöver om det gett något.

Idag gjorde jag ett test som inte tillför så mycket vettigt, men är kul!
Fettmätning på en Tanitavåg.

Nedan är min mätning från juni 2013. Alltså strax innan IM Nice förra året.


Här under är dagens mätning.


Jag har alltså gått upp ca 1,3 kg och har lagt på mig lite mera fett och tappat muskler.

Övriga testet som kommer göras under nästa vecka är:

Lactatest löpning hos Sport Support Center

Cykeltest hos Team Snabbare

Tjip!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar