tisdag 7 januari 2014

Två bra pass

Äntligen måndag. Ja nu är ju inte måndag men man får börja jobba iaf, skönt att få in lite rutiner utöver äta, sova, träna och leka!

Det har ju varit lite halvdåligt med simmöjligheter under helgerna. Har det inte varit stängt så har bassängen varit full. Men vattnet har ju varit lite varmare... Vill inte veta varför...
Jag har faktiskt lyckats klämma till med två bra pass på kort tid. I lördags blev det ett distanspass löpning över 22 km. 


Jag höll mig kring Ironmantempot och landade på 5:05 min/km och då han jag även med Ursviks 5:an.
Känns faktiskt grymt bra att springa nu! Ta i trä. 

Jag har även flyttat upp cyklingen ett pinnhål och fick ihop 1h med 175 i snittwatt, inkl nedvarvning. 


Tyvärr så syns inte watten här då mätarn sitter i trainern men ett Jäkligt bra pass.

5 min uppvärmning 

10x1 min på/av stegrande watt från 130-220
3x3 min 235 watt med 1 min vila i IM belastning 
3x2 min 210 watt med 1 min vila i IM belastning 
5 min IM belastning 

Nedvarvning 

Ser ni flikarna från Safari i bilderna? Vem tror ni kollar på vad?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar