söndag 17 november 2013

Löpning, bad och däck

Tidig morgon, igen! Var på klädd och klar att dra ut på långpass innan kl 0700. 

Komplett Sthlm City utstyrsel 

Förra veckan hade jag ju bekymmer med km tiderna då min fotpod och skyltarna inte lirade samma match. Gjorde en jämförelse med vinnaren Jonas Buud och konstaterar att poden behöver synkas och gps får tjänstgöra tillsvidare.

En riktigt gammal G3 från polar 

Passet gick från Spånga-Hallonbergen-Ursvik-5km spåret och samma väg hem. Totalt ca 19 km. 

Väl hemma var det bara kasta ner badbrallorna i väskan och dra med Dogge, Emelie och Moffa till badhuset. Mkt lek och plask! Dogge gjorde en fuling och sprang iväg från omklädningsrummet och jag hittade honom naken vid poolen..

Hem och sula om Emelies bil. Den är inte så mkt att visa bilder på! Jag bjuder en på ett av mina favvo pannband. Grymt Nice! 


Woolpower 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar