söndag 3 november 2013

Dubbel paj

Igår skruvade jag ihop det sista i min nya trainer. Känner mig superladdad och vill testa alla funktioner, ex spöa Marcus på någon online race.
Jag hade även ett snack med en av de bästa triathleterna i Sverige, om du frågar mig iaf och ska ta del av hans Gps data från Frankfurt. Ska köra banan minst 5 ggr på webben innan sommaren.

Så idag var det dags att ta oskulden av trainern. Jag började dagen med att mjuka upp kroppen genom att bada 1 timme med Dogge i Vällingby. Känner mig lite sliten efter min intensitetsvecka som avslutas idag, gårdagens snabba 18 km sög musten ur mig.. 
Jag tänkte köra 3x10 min tröskel baserad på min tröskelwatt. Jo tjena.. Höll på att dö och låg ändå 60 watt under och 10 slag över i puls. Paj 1. 
                       Bjuder på en mekarbild från gårdagen

Efter att jag gråtit ut och återhämtat mig gjorde jag ugnsbakad falukorv och potatismos. Till efterrätt blev det bärpaj med hallon och björnbär. Paj 2.

Det känns jäkligt skönt att gå in i en normal vecka som avslutas med vintermarathon. Passar ganska bra då P4:an ska in i veckan, inte cykeln då utan prognos 4 på jobbet. 
Jo just det! Jag ska till team snabbare och cykla med dator för att se vad jag ska jobba med. Rapport kommer!

Over and out! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar