lördag 23 november 2013

Shit vilken röra!

Igår var jag ensam hemma med Dogge. Grabbkväll med julmustprovning! Snacka om pösmage.. 
Efter att Dogge somnat tänkte jag förbereda dagens cykelpass och köpa en bana i soliga Karlifonien. Pasific cost skulle avklaras och jag pröjsade in hos Taxc. Jag kämpade i en timme och försökte ladda ner filmen innan Henrik förklarade att jag beställt en DVD. Vem fan använder DVD 2013.. 
Så idag fick jag köra de förprogrammerade passen. Jag hade fint tryck i benen och efter 90 min gav trainern upp! Tack och hej bara. 
Jag drog in till XXL och hämtade ut en ny maskin. 

Och tänkte köpa en dvd med turen Bergen till Voss i Norge. Då tar de inte Amex kort! Verkar ha gott troll i filmerna. 
Nu sitter jag och funderar på om jag orkar en flaska Amarone? Ska ju ändå springa distans imorgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar