söndag 3 februari 2013

En söndag, igen!

Då var det söndag igen. Var på husvisning i Vällingby idag. Det är inte mycket hus man får för pengarna men vad fan... Huset ligger bakom Vällingbycentrum i ett området som är ganska fint. Närhet till natur, tunnelbana, bad och Vällingbymarathon. Får se om vi gör några affärer eller om vi stannar kvar i Nacka. Vad säger ni? Nacka eller Vällingby?


Här är karta över området
 
 
Vad det gäller träningen så har det gått väldigt bra den sista tiden. Vaknade dock med halsont och snorig idag, så det blev ingen träning. Jag tycker att jag gjort stora framsteg på cykeln och i vattnet. Tyvärr så är det svårt att mäta utvecklingen på cyklingen nu då jag inte har någon wattmätare eller annat som funkar på en trainer. Där får man gå på känslan och den är bra!
 
I vattnet kan jag kolla tider och räkna splittar, km tider etc.
 
 
 
Om en gamal räv som Clas blir imponerad är det godkänt!
 
 
-Nä, annars händer det inte så mycket, ca 5 månader till Nice och jag börjar fundera på material, nutrition, taktik och annat smått och gott. På tisdag börjar VM månaden och det blir nog många timmar tv.. Ska upp till Kiruna för att fylla på med lite hårdhet hos gruvtrollet och kött av mamma och pappa, brukar bli en 1/2 låda Rudolf och en 1/2 låda mamma mu.
 
 

 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar