torsdag 7 februari 2013

Status - hälsa-snö-hus

Tänkte ge er en statusrapport på det viktiga i samhället.
Jag känner att min sjuka blir bättre dag för dag. Jag skulle lätt ha kunnat jobba igår men med respekt för mina fantastiska arbetskollegor valde jag att jobba hemifrån igår och även idag.

Jag har dock en fråga till er läsare. Jag har haft lite ont på insidan av knät, inget farligt eller jätteont bara irriterande. Nu har detta tokeskalerat till ren smärta och svårt att böja benet. Är det månntro viruset som påverkar detta?

Snön fortsätter att falla! Givetvis blandade känslor. Cykla, simma ute eller vacker landskap...
Jag hittade fäjsbok inlägg från Kiruna Tekniskaverken om snöröjningen. Se fotot längre ner och jämför med DN klippet... 223 cm snö och invånarna hurrar snöröjarna, ja ni läste rätt 223 cm inte 23. We salute you, mighty drivers!
Här hemma kanske 50 cm och tjära och fjädrar till snöröjare, politiker och grannen i samma veva.

Vi håller som sagt på att köpa nytt hus, om allt går bra! En mindre herrgård i sydslänten av Vällingbyhöjden. Mer info kommer. Nu är det som viktigast att ni läsare köper min tempohoj och några av mina 15 par Fischer skidor. Om grejerna är bra? Argon18 vinner de flesta test om mest prisvärda cykeln.
I Sverige kör Colting, Micke Sahlberg och undertecknad med Argon 18 och då duger det åt dig...
Fischer är nog det mest använda märket av eliten. Märket används av Kalla, Northug, Dario och flera andra toppåkare.

Frågor på det?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar