fredag 14 september 2012

I'm back - Ny tappning och ny form

I'm back - ny tappning och ny form

Mycket vatten har flytit under broarna sedan senaste blogginlägget. Livet har rullat vidare. Vänner kommit och gått, ja ni vet.

Ganska precis 1 månad och 1/2 vecka sedan målgången i Ironman Kalmar. Inget jätteresultat men helt ok för att vara första IM, 10.52. Grisig simning, rolig cykel och jobbig löpning, sammanfattat i snabba drag.

Jag har tagit det ganska lungt efter Kalmar och försökt komma igång med löpningen innan Lidingöloppet. Jag tycker att det har fungerat ganska bra men känner att mjölksyratröskeln är väldigt låg efter IM satsningen. Precis som alla andra så har jag oxå dragit på mig en höstförkylning eller dagisförkylning om man vill kalla det så. Näsa rinner inte längre med jag hostar lungorna av mig, ganska skönt att inte känna någon stress för att blir frisk. Lidingöloppet får bli vad det blir.

Nog om det, tänkte berätta lite om bloggen och vad jag har för planer här.
Jag kommer att göra en hårdsatsning inför Ironman Nice som går under midsommarhelgen, jag kommer att lämna hela mitt träningsupplägg i händerna på Clas Björling, jag kommer fortsätta att simma med Josefin och ni kommer att kunna följa med på hela resan här. Låter inte det intressant? Isåfall lägg adressen http://rostmannen.blogspot.se/ under favoriter!




 
Kan någon förklara vad fan detta är för löpsteg?!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar