onsdag 12 februari 2014

Fan va nice och en DNF

Hej hopp!
Vad säger ni om vädret? Snart är det dags att rulla ut hojen, det måste ju bli en tidigare säsong än förra året iaf.

Träningen går bra som fan, nästan för bra! Igår borrade jag watt i garaget på hojen. Jag körde ett nytt pass som är inspirerat av Team Snabbare.
10 min uppvärmning Stegrande belastning till 170 w
10x 30 sek på/av, belastning 220-240 w
2x10 min, belastning 220 w med 5 min vila
3x5 min, belastning 240 w med 3 min vila.
Ovanstående skulle ha varit 4 stycken men jag gjorde en DNF!
Helt jävla död i benen. Jag höll farten/belastningen men pulsen sjönk rejält. Om jag låg på 160 i puls i början så avslutade jag på ca 150. Detta är ett typiskt tecken på överträning och nu drar vi i bromsen och vilar idag..

Tror du att du kan inspirera folk till stordåd fast du inte är proffs eller någon stor medieperson?
Jag tror absolut det! Jag tror inte att inspirationen ligger i namnet eller dina resultat utan i vad du säger och gör. Hur du lever och hur du förmedlar ett budskap.
Inom byggsvängen lever många ett "rallarliv". Många drabbas av alkoholproblem och inaktivitet när de ligger ute.


Detta drabbar dock inte detta bygget, eller vad säger ni om bilden ovan? Vi har byggt om två byggbodar till gym och bastu!
Coolt!

Höres!

Johan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar