torsdag 6 februari 2014

Några bilder från en löptur

Var ut på en morgonjogg i Kiruna. Då jag inte hade något speciellt tempo eller tid att passa tog jag med telefonen och sprang förbi minnesplatser.

Så här kommer ett par bilder från olika platser som jag upplevt saker på.

Mattojärvi Islada
Här har bl.a Börje Salming crosscheckat forwards i ryggen. Isladan ligger intill skidstadion och har alltid funnits i blickfånget.

Skidstadion
Här har man svettats många liter svett, druckit mycket varm saft..



Intersport
Tror att detta är enda Intersportbutiken som borde få kallas för sportbutik. Jäkligt duktiga!

Gamla Apoteket
Här låg Apoteket tidigare. Jag och Marcus tömde hela hyllan på smärtstillande efter min 7:e plats på Fjällräven Classic


 Gamla Shell
Härifrån hyrde vi släp när jag och Stefan flyttade till Härnösand.

Camp Ripan
Här finns bla ett äventyrsbad och under många träningsläger har vi sovit här.

Bilen under snön
Detta är ingen speciell plats utan ett fenomen som uppstår här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar