onsdag 29 maj 2013

Sammanfattning 1/1 till 26/5

Vintern har passerat och sommaren är här. Många långa tråkiga pass är gjorda och några finns kvar att göra.
Ja du läste rätt!
Alla pass är inte roliga, inte det minsta!
Jag har svårt att se det roliga i att cykla 6 timmar själv. Det är många tankar som snurrar i huvudet, humöret går upp och ner. Tyvärr så är detta priset man får betala när man håller på med långdistansidrott. Du måste köra länge, men inte hårt.

Jag gjorde ett utdrag från min träningsdagbok från årsskiftet till i söndags.



Tyvärr så syns det inte så bra på bilden så vi kör det i text.

Cykel 2,6 pass/vecka fördelat på 4 h
Löpning 3 pass/vecka fördelat på 3 h
Sim 1,6 pass/vecka fördelat på 2 h

Jag tycker att det är en ganska bra fördelning av tiden och sammanfattningsvis har jag inte haft en hel sjukvecka sedan 1/1. Det är förra veckan som jag "bara" kom upp i 3 h träning som drar ner snittet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar