måndag 27 maj 2013

Lägesrapport

Då var det inte många veckor kvar till Nice. Har dragits med lite skavanker och sjukdomar den senaste tiden och förra veckan blossade det ut, totalt! Ögoninflamation, hosta och annat skit som gjorde att jag missade några träningsdagar och 12:an loppet. Känns lite tråkigt att jag inte har hunnit tävla så mycket som jag vill men samtidigt håller jag fokus på det viktiga. 
Träningsmässigt har vi gått in i två stenhårda veckor som troligen blir det sista hårda vi gör. Känns faktiskt skönt att se målet... 
Jag har hunnit ordna lite med material och nutrition och kommer simma med en dräkt från TYR och flaskorna ska fyllas med Vitargo. Blir stämmande att se vad som kommer ut av detta. 
Annars så går jag som de flesta triatleter i Sverige och väntar på att vattnet ska bli badbart. Visst går det att hoppa i och köra nu, men när det är så nära race vågar jag inte chansa. Vill inte bli sjuk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar